Är det här gamla nyheter?


Snubblade över det här på IMDB, och naturligtvis undrar jag:
Är det bara jag som inte visste att man skulle filmatisera Och Världen Skälvde?

Det är lite oroväckande att det står att Angelina Jolie skall spela Dagny Taggart… Hon är väldigt olik hur jag hade tänkt mig miss Taggart. Som sagt, kanske är det gammal skåpmat, men för mig är det en nyhet.

3 svar to “Är det här gamla nyheter?”

  1. Henrik Sundholm Says:

    Ja, det var nog bara du. Vi andra har haft kunskap om den filmatiseringen i drygt två år nu. Och vi har rimligtvis inga högre förväntningar på den. Men man får väl se vad det blir av det.

  2. Nils Fredrik Karlsson Says:

    De ska tydligen göra en trilogi av det hela också. Själv har jag inga större förväntningar men jag kommer antagligen att se den.

  3. Adam K Says:

    Trilogi gör ju att man blir lite mer hoppfull, att få med allt i en enda fillm hade ju varit minst sagt problematiskt.

    Men ja, man kan misstänka att det inte blir jättelyckat.

Kommentera

