Här visar man klart vilka rättigheter Svenska staten vill ge horor:


En artikel i kommunistposten visar ganska klart hur bra sveriges lagstiftning ‘skyddar’ de prostituerade:

– Jag såg dubbelt, jag minns inte vad som hände, säger Anna i polisförhören.

För tabletterna och undersökningen ville mannen ha 5 000 kronor. Enligt polisens förundersökning krävde han också att få sex av Annas väninna.

Men aborten misslyckades och de följande dagarna fick Anna allt fler piller av tandläkaren. Hennes hälsa blev bara sämre.

Detta tolkar jag som att han verkligen hade sex med hennes väninna, och naturligtvis:

Mannen åtalas nu för sexköp, misshandel och narkotikabrott. Han erkänner några av brotten med nekar till misshandel.

Även kvinnan är åtalad, misstänkt för koppleri.

Jag tolkar kvinnan som Anna, och att man alltså åtalar henne eftersom hennes väninna hade sex med tandläkaren.
Djävla skitsverige.

4 svar to “Här visar man klart vilka rättigheter Svenska staten vill ge horor:”

  1. Drummeldryg Says:

    Den prostituerade kanske skulle ha tagit sig till en plats som utför aborter istället för att gå till en tandläkare (?). Det finns ställen där man kan vara anonym, precis som det finns ställen där man kan testa sig för HIV anonymnt. Synd, föstås att det finns människor som utnyttjar sådanna situationer, precis som i ”momo”.

  2. Adam K Says:

    Troligen vågade hon inte vänad sig någon annanstans av rädsla för att poliiisen skulle sätta dit henne, och när hon väl gjorde det så fick hon rätt. Av rädsla för staten (efterso ingen informerat henne om alternativ) vände hon sig således till fel person, och ingen borde väl påstå att det hon förtjänar att åka dit för något bara för att hon är en prostituerad som råkat illa ut. Här borde staten försöka hjälpa henne, inte åtala henne.

  3. Drummeldryg Says:

    Jag håller med om att hon inte borde åtalas, men jag föstår fortfarande inte varför hon vände sig till en tandläkare, när det finns abortkliniker. Jag tror inte att abortklinikerna har något emot att ta bort ett barn från en prostituerad, jag tror inte att de skulle bry om hur barnet blev till, och om det vore så, är det bara å ljug.

  4. Drummeldryg Says:

    Jag menar, det är ju inte som om det är förbjudet att göra abort i Sverige…

Kommentera

