Noterat


Jag noterar via klimatbluffen att Bojs fick en peng. När jag läste artikeln lade jag också märke till bilden på Bojs, och tyckte att hon påminde om någon.

Sen slog det mig:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lågt? Kanske, men likt? Ja, det vill jag påstå. (Om tittar på den större versionen ser man det bättre, då Bojs huvud är lite otydligt i thumbnailen.)

2 svar to “Noterat”

  1. Henrik Sundholm Says:

    Ja, lågt. Men också skoj!

    Vi skall väl inte avfärda lyteskomiken alldeles 😉

  2. Adam K Says:

    Nej vi ska väl inte det. Tänkte att det kunde uppfattas som osakligt.

Kommentera

